Monday, September 24, 2012

BILA USIA BERTAMBAH



23 September 2012 (Ahad)
Semalam bertambah lagi usia. Alhamdullillah kerana masih sihat dan mampu menguruskan diri sendiri. Syukur kerana sangat besar nikmat yang Allah berikan ini. Janganlah pula bila badan sihat dan ada sedikit wang, kita angkuh dan terus lalai dan leka dengan menikmati syurga dunia.  
Disebabkan dah janji dengan Iki untuk masakkan lunch, awal pagi dah ke pasar di Presint 8 dan jam 11.00 pagi terus ke Taman Seri Pajam. Biasalah bila orang masuk rumah baru, semuanya tak tersusun lagi. Kesian juga melihatkannya tapi biarlah dia belajar berdikari sendiri. Harap-harap mereka suami isteri akan dapat menguruskan rumahtangga yang dibena dari semua aspek. Sebenarnya tidak ramai penghuni yang sudah berpindah masuk dan suasana memang agak sunyi dan sangat tenang. 
Petangnya pula dah janji dengan kang untuk ke Mines tapi akhirnya kami terlajak ke SACC dan Kompleks PKNS Shah Alam pula. Seperti biasa kalau ke SACC, harus singgah menjamu selera di Noodles House tapi hari ni, makanan memang tidak berapa menyelerakan. Cukup sekadar untuk alas parut. 


Ini pula di ambil dari blog icecream n cola. Thank you dear. Luv u too.

No comments: