Wednesday, January 19, 2011

SPA QISTINA

Semenjak ada masa untuk bersantai di waktu petang ni, teralit pula dengan SPA Qistina. Inilah satu-satunya cerita Malaysia  yang ditayangkan di saluran TV Malaysia. Yang lain-lain tu, semuanya cerita dari luar negara. Ada cerita Cina, Jepun, Korea dan yang paling banyak sekali ialah cerita dari Indon. Hampir seluruh stesyen siarkan cerita Indon.  Kalau cerita Korea tu...bolehlah layan juga tapi bab cerita Indon ni, tak berapa nak minat. Sebabnya ialah plot yang longgar dan kadang-kadang tak masuk akal. Lawak pun ada. 
Hari ini plot SQ longgar sikit. Apapun layan je lah. 


Nanu, Tizz dan Fasha. 
Kalau lihat Fasha berlakun sebagai wanita penggoda, memang kita sakit hati sunggah...hebat.

2 comments:

AuntieYan said...

Salam TT,

Saya pun rajin jugak melayan drama petang2 tu.Kalau tidak, macam free sesangat.Sebenarnya kalau pergi exercise lagi baik kan?....TAPIIIIIIII! malasnyaaaaa...malas nak salin pakaian, malas nak pakai kasut...dah balik rumah tu seronok je bersantai depan Tv sambil menghirup teh panas.
Saya sedang ikut cerita Cina kat TV2 jam 6.00 - 7.00..
Dulu tengok juga SPA Q..masa tu Norish pelakun utamanya.

TUN TIJAH said...

Salam AY,

Hmm...saya nih asyik pi blog orang sampai blog sendiri tak dijengah..sory.

Saya pun baru tengok SPA Qistina ni. Itupun sebab yg lain tu asyik cerita INdonesia dan bersiri-siri pulak. Malas nak ikut tapi rasanya saya pun nak join AY di TV2 ler..