Saturday, November 27, 2010

KENDURI KAHWIN DI TAMAN BOTANI

Hari ini TT memenuhi undangan majlis perkahwinan adik ipar Nazila di Taman Botani. Majlis ala-ala Garden Wedding. Sejuk, nyaman dan sunyi suasana di situ. Sudah pasti ramai tetamu yang hadir kerana ibu pengantin perempuan bekerja di Jemaah Nazir,Selangor. TT pula sempat bertegur sapa dengan Puan Wan Badariah, bos lama semasa di JPJ Perak. Dia masih bertugas lagi sebagai PTD di Jemaah Nazir, Putrajaya.


Kak Ha yang baru sampai dari Gopeng, Nazila dan puteri-puterinya yang comel.


Nyum....nyum.....nyaman semuanya.

Ini pula menu TT dan kang minggu lepas di SACC, Shah Alam.
Anak-anak semua sebuk dengan urusan masing-masing.

4 comments:

AuntieYan said...

Salam TT..

Itu barulah real, garden wedding..bestkan?? budak-budak sekarang sangat beruntung.Zaman AY dulu mana ada semua nih..!

Oppss...itu Wan Badariah macam kenal je...adik dia bukan ke Wan Sabariah?...pak depa Wan Mohamad Wan Teh??...kalau betul, adiknya kawan AY..kawan masa budak-budak dulu. :-)

TUN TIJAH said...

Salam AY,
Ibu pengantin perempuan bekerja di Lembaga Peperiksaan Malaysia. Jadinya ramailah warga LPM.
Rasanya betul le tu.... anak bekas MB Perak. Hmmm.... sejengkal je sejarah kehidupan kita. Pegi sana sini, pasti terjumpa dengan kawan2 lama. Skrng nih Pn.Wan Badariah dah jadi Ketua Sektor dan tinggal di Belakong. Dia tak mau stay di kuaters sbb rugi katanya.

AuntieYan said...

Salam TT,

He!...he!...betul lah tu W. Badariah anak bekas MB Perak. AY hanya berkawan dengan adik dia Wan Sabariah sebab umur sebaya..., tapi tak tahulah kalau Wan Sabariah tu masih ingat dengan AY lagi...dah lost contact pun...arwah pak-pak kami memang rapat le....:-)

TUN TIJAH said...

Salam AY,

Boleh jejak kasih ni.
Thx.